Uw kind is welkom!

St-Willibrordus

Als uw kind vier jaar wordt, mag hij/zij elke dag naar de basisschool. Om een goede keuze te maken, wilt u natuurlijk meer weten over de school. Veel informatie kunt u terug vinden op de website, maar hoe draait onze school nou 'in het echt'? Om dit te zien en om de sfeer te proeven, kunt u het beste een afspraak maken met de directeur Erna van Steen (0252 544308).

Tijdens een kennismakingsbezoek laten wij u met plezier onze school zien. We nemen een kijkje in de groepen en vertellen u uitgebreid over hoe wij op de St. Willibrordus werken. Natuurlijk is uw kind hierbij van harte welkom! Als u na dit gesprek besluit te kiezen voor de St. Willibrordus, dan krijgt u van ons een inschrijfformulier mee.

Wij heten uw zoon of dochter graag welkom op de St. Willibrordus!